HTML

Mi ez?

Zsemledisznó mindenbe beleüti az orrát. Általános blog, hol ilyen, hol olyan tartalommal. Amolyan véleménymondós, de lesz történetmesélés is.
Magpet szerint. Bővebben?

Friss topikok

Linkblog

2011.02.04. 12:53 magpet

Nulladik

Jóreggelt mindenkinek!

Ez itt a Zsemledisznó Blog nulladik posztja. Nehéz ilyet írni, nem is viszem túlzásba. Most, hogy már mindenki nagy erővel blogol, kitaláltam, hogy én is így fogok tenni. Megtehettem volna már sok évvel ezelőtt is, de valamiért most jött el az ideje.

Tematika: általános blog. :) Nem szándékozom korlátozni a költő szabadságát holmi műfaji vagy egyéb megkötésekkel. Írok majd mindent, ami eszembe jut és/vagy szépnek/viccesnek/fontosnak tartom. Aki ismer tudja, hogy amolyan belepofázós féle vagyok, sokmindenről van véleményem, és nagyon szeretek beszélgetni, ellenvéleményt olvasni. A zsemledisznó erre való. Lesz tehát közélet, szépség és rondaság, sírás és nevetés.

Miért zsemledisznó? Mert a napokban véletlenül készítettem egyet, és megszerettem. Ha "igazi", konkrét címet adnék a blognak, azzal ismét az önkorlátozás vétkes pöcegödrébe merülnék, a zsemledisznó viszont mindent elbír. (A fejlécben az Eredeti Zsemledisznó egyetlen fényképe látható. Több nem is lesz, mert kevéssel a kép készítése után a disznót kettévágtam, megkentem vajjal és Hitler-szalonnával, majd kakaóval kísérve elfogyasztottam. R.I.P.)

Ki indít zsemledisznó blogot? Nem kívánom a névtelenül bújkáló bloggerek tömegét növelni, meg aztán akit kell, azt úgyis kinyomozzák. Tehát igazi nevem Magyar Péter, sokáig mindenféle (álló- és mozgó)képcsinálással foglalkoztam (napjainkban is hobbi-szerűen), mostanában pedig leginkább vállalkozásommal vagyok elfoglalva, ahol fő csapásirány a GPS és vidéke. Zsemledisznón kívül tehát ilyesmiben is tudok segíteni.

Arra leszek kíváncsi, hogy nagyjából nulla reklámmal mennyire indul el egy ilyen dolog. Majd írok ezt-azt, és kiderül. Gyertek, olvassátok, kommenteljétek, osszátok meg a fácsén!

9 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://zsemlediszno.blog.hu/api/trackback/id/tr102638425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

heyjoe 2011.02.04. 18:45:18

Hát akkor sok sikert :)

magpet · http://zsemlediszno.blog.hu 2011.02.04. 19:08:46

Igyekszem. Remelem, lesznek visszajelzesek, elojeltol fuggetlenul.

Yoss 2011.02.04. 22:10:59

Hát.. ehhez nem tudok sokat hozzátenni. Kb ugyanezt írtam volna le, ha eszembe jutott volna és lett volna hozzá megfelelő beszélőkém/írókám. De nem kell nekem ilyen, mert te olyan jól leírod ezeket és nekem csak szaporán bólogatnom kell, ami összehasonlíthatatlanul egyszerűbb és kevésbé időtrabló feladat :) Csak így tovább, azt meg tudom ígérni, hogy mindegyiket megosztom. Mert bár sok a közös ismerős, de azért elég sok a nem közös is és a kritikus tömeghez mindenkire szükség van :)

Bal3 · http://szamitogeporvos.wordpress.com/ 2011.02.05. 09:07:45

Áve!
Tiszta szívemből örülök a Zsemledisznónak, Dezsömlének.
A világegyetem egy fekete lyukát, az Internet egy hatalmas tátongó hiányát pótolja végre! Már ebben az univerzumban minden megszületett, mindent kitaláltak, minden van, de Zsemledisznónk nem volt! Ez komoly tény, bizton tudom, hiszen a Google találata egészen a tegnapi születésig ez volt = 0 találat (0,32 másodperc) .
Érted? Nulla találat, ilyet csak Kiszel Tűnde IQ-ra adott eddig, és megvan a második. Köszi Magpet, hálásak vagyunk neked eme sertésért! Jó röfögést!
Bal3

magpet · http://zsemlediszno.blog.hu 2011.02.05. 14:52:01

@Bal3: érzek ugyan egy kis iróniát, de nincs azzal baj. A Zsemledisznót akkor sem keresztelem át! ;)

Bal3 · http://szamitogeporvos.wordpress.com/ 2011.02.05. 15:19:07

@magpet: Félre értettél! 0% irónia, magasztos gondolat! Már minden van, végre egy eredeti ötlet! Tényleg annak tartom.
Unos untalan blogok, mind ugyan arról, jellegtelen, unalmas nevekkel. Főcím kép egy lapos tájfotó...
S lőn Zsemledisznó!
Megláttad a péksüteményben a születendő lényt! Én így gondolom.

magpet · http://zsemlediszno.blog.hu 2011.02.07. 11:05:40

@Bal3: örülök, ha így gondolod. Remélem, a zsemledisznó fennmarad. :)
Egyébként az iróniától sem sértődtem volna meg, minden jelzés előrébb mozdítja a blogot.

doGmAI 2012.01.15. 16:21:16

Még egy éve sem kellett hozzá, és rátaláltam :)

bcyke blogberlo, aki ott sem volt · http://kacatvilag.blog.hu/ 2012.01.23. 16:03:45

Üdv,

sok sikert! Egy biztos, játéknak nagyon jó és érdekes kaland, ha valaki beleakad, akkor feltétlen érdemes elszórakozni vele. :-)

Önmegvalósítás, gondoltai torna, játék, ismerősök és barátok szerzése, ennyi, de sztem ez sem kevés.

egy-két érdekes írás, hogy hova és merre halad ez a cucc, amik írva vagyon, azt tapasztalati emlékek alapján is alá tudom támasztani

www.mediakutato.hu/cikk/2008_02_nyar/06_civilmedia_index_blog

www.mediakutato.hu/cikk/2003_03_osz/04_webes_ujsagiras/01.html
süti beállítások módosítása